مسابقه ی ساختن چتر نجات کلاس اول 4 سال تحصیلی 87 - 86

بعد از اتمام فصل نيروها وبراي انجام يک کار عملي مربوط به درس تصميم گرفتم يک مسابقه ميان بچه هاي کلاس اول 4 برگزار کنم و همانطور که فکر مي کردم با استقبال دانش آموزان روبه رو شدم

وسا يل مجاز :

15عدد ني معمولي ،

6 برگ آ چهار ،

چسب نواري(به مقدار کافي)

نحوي انجام مسابقه :

اين مسابقه با کمک و همراهي تمام دانش آموزان ولطف آقاي طحان( دبير ورزش )انجام شد .خوشبختانه کنار مدرسه کوچه بن بستي بود که بچه ها درآنجا جمع شده بودند ومن از بالاي پشت بام مدرسه به ترتيب دفتر مدرسه چتر ها را در حالي که به هر کدام يک وزنه ي 50 گرمي متصل بود رها مي کردم .وتوسط يک کورنومتر زمان رسيدن آن به زمين را اندازه مي گرفتم .

چه کساني برنده شدند؟

آن هايي که چترشان دير تر از همه به زمين مي رسيد و در ضمن به شکل مستقيم سقوط مي کردند يعني چتر در مسير سقوط وارونه يا خيلي کج نمي شد .

تصاویر به ترتیب از بالا به پایین :
1- امیر رضا نجیبی
2- مهران مصباح
3- محمد مستوفی
4- آرمان واثقی
5- سید امیررضا وفا

این هم یک عکس دسته جمعی از بچه ها ی کلا س اول 4

3 نظرات:

ناشناس می‌گوید:

سلام اقاي رضوي.من امير رضا نجيبي هستم.چرا عكس هاي مسابقه ي چتر نجات نشان داده نميشوند؟

Reza Razavi می‌گوید:

حتما سرعت اینترنتی که از اون استفاده می کنی خیلی کمه. بهتر بک بار نیمه شب که سرعت بالاتره امتحان کنی

ناشناس می‌گوید:

عجیبه دنبال یه مهران مصباح تو خاطرات کلاس چهارمم میگشتم یکی الان کلاس چهارمه خدا حفظش کنه.امیدوارم بوقتش عاشق بشه!